Tilbageblik på bloggen i 2020 - hvad skal ændres? Hvad skal fortsætte?

 ....... der skrev jeg, at jeg ville give bloggen et mere struktureret indhold .. hver gang.

Det skyldes inspiration fra vloggere, men også så jeg sikrer mig, at jeg har noget at skrive om..
Overskrifterne for indholdet det kommende år er:

  • Ugen, der er gået - lidt fra privaten
  • Work in progress  (wip)
  • Finished objekts (fo)
  • Journaling - strøtanker om strik, ideer m.m
  • Fitness - det bliver ikke en bevægelsesblog, eller en fanatisk
Sådan skrev jeg sidste år i slutningen af december...Når jeg kigger tilbage, så har jeg egentlig gjort det jeg besluttede

Det meste af tiden fungerede det egentlig godt, men fitnessdelen blev ind i mellem glemt og den såkaldte journaling med snak om strik ideer m.m kom vist aldrig rigtig i gang.

Jeg har besluttet at fortsætte min lille ugentlige blogging også i 2021 og punkterne 
  •  Ugen, der er gået.
  • Work in progress
  • Finished objects og cast ons
  • Fitness fronten...
  • Glæde og taknemlighed
  • Garnfarvning - når jeg får tid..

Jeg tænker, at det er det, som jeg kommer til at beskæftige mig med i det kommende år.

Strikkemål for 2020 og 2021

Målene for 2020 var at strikke 12 par sokker  c et par hver måned. Det mål er for længst opfyldt og i skrivende stund aner jeg ikke hvor mange par jeg har strikket. 
Derudover har jeg strikket to sweatre til mig selv, og et en sweater til yngstepigen, en vest og lidt børnetøj samt vanter.. det er blevet til en del..
Jeg er tilfreds med et jeg har nået, så er alting jo godt😍

Mine nye strikkemål for 2021:
At strikke et par vanter og et par sokker hver måned.
At strikke et par trøjer til mig selv, - den ene skal være fra vildmarksgensere 
At strikke - det jeg har lyst til, hvis jeg finder noget, jeg anede, at jeg ville strikke😀

Egentlig er alle målene lystmål - det betyder også at jeg bare skrotter dem, hvis jeg ikke gider eller føler et pres fra mig selv om at det skal jeg strikke - jeg dur ikke til presstrikning - det er altid lysten, der driver værket🧶

Håb for 2021:
Jeg håber selvfølgelig at corona kommer til at spille en meget mindre del af vores hverdag, så det igen bliver muligt at komme til strikkemesser og markeder igen.  Men også at kunne se venner til middag, vil være højt værdsat.

Derudover har jeg besluttet, at ord som glæde og taknemlighed skal være mine ord i 2021 - de skal indgå, som en del af ugens indlæg.


Hvad strikkes der i juledagene..
Jeg strikker på et par vanter af @Skeindeer. De hedder julekveld, men jeg bruger mønsteret fra midwintdeerm til håndfladen. Den synes jeg nemlig er mega smuk. Jeg strikker i snældan og på pinde 2.25  + 2.50
derudover strikker jeg sok nr 2 i de sidste julesokker, min plan er at det hele er færdigt inden vi runder 1.1.21

Årets sidste billede er fra 7.december 2013.. der er ikke meget sne, vi har set i denne jul...
Rigtig godt nytår og må det kommende år bringer alle glæde og en masse oplevelser



Kommentarer