9. December 🎄🧶🥰🕯🕯

 Arbejdsmæssigt har jeg arbejder hjemmefra i dag, mere er der ikke at sige om det!

På strikkefronten har jeg forsøgt at indhente #julevanter2020 fra Garnvärk ..jeg er nu ca midtvejs i clue fra 8. December..

Jeg strikker pligtskyldigt pÃ¥ vante 1 men jeg synes ikke den er særlig julet, desuden synes jeg,  den minder meget om julevanter designet af torirot og skeindeer ..men jeg har ogsÃ¥ selv gjort en fejl, jeg har valgt at strikke den pÃ¥ pinde 3 hele vejen igennem. Det betyder, at jeg  fÃ¥r en stor, bred og meget lang vante ud af det.

 

Jeg har i løbet Faf eftermiddagens overvejet om jeg skulle trevle det hele op, men jeg er kommet til den konklusion at nu strikker jeg den færdig og nr. 2 også. Derefter vasker jeg dem varmt og håber det passer.
I morgen skal jeg på udflugt..så det glæder jeg mig til.

Glædelig december

Kommentarer