3. December 🎄🧶🥰🕯



 Jeg har arbejdet hjemme i dag og det er superfedt. Det er sidste torsdag, hvor jeg har skemafri, sÃ¥ hver en time er blevet brugt.

Efter en hyggelig morgentur med Ludvig og den tålmodige gik jeg i gang med at pynte op til jul i sommerhuset. Det er ikke meget pynt der skal til, men et par lyskæder og en ny indkøbt nøddeknækker er det blevet


Jeg har taget min symaskine med og i dag syet nogle juleprojekt tasker..jeg er ikke ekspert i lynlåsesyning, men det lykkedes faktisk meget pænt i dag. 4 tasker blev det til i dag. De 3 er her og den sidste en rød er taget i brug. det er disse i øvrigt også..sokker, 2 gange julevanter betyder, at de er brugt.


I går nåede jeg ikke julevanterdelen på Garnvärk #julevanter20202 men i dag har jeg strikket begge dele - nisserne er 2.12 og roserne er 3.12. Nu er venstre manchet færdig..det bliver stor, men jeg har valgt at strikke på p. 3 måske 2,5 ville have passet bedre, men nu bliver det altså 3.


Jeg synes de er fine og nu til julevanterne fra @Skeindeer...det vises i morgen
Glædelig december

Kommentarer