4. December 🎄🧶🥰🕯

 Fredag er lig med fridag i dag😍 det var skønt at vågne lidt senere end normalt.. det var stadig mørkt og mens kaffen bryggede, så blev Ludvig luftet med lommelygten som vejviser..


Formiddagen er gået med at strikke og se vlogmas, jeg er ikke up - to - dage endnu - altså på vlogmas fronten! Clue 4 i julevanterne 2020 er strikket, jeg håber de bliver mere julede med de næste små clues. 

 Jeg har også strikket på mine midwinter mittens - begge manchetter er klare til i morgen.. mangler lige en lettisk fletning, den kommer inden sengetid.

Sidste gave i adventskalender strikkes planmæssigt. Jeg skal til ærmerne. Derudover skal der slås op til 2. Sok #sockmas2020.

I eftermiddags tog den tålmodige og jeg en tur til Frederikshavn - for at nyde de smukke lys..




God december


Kommentarer