11.december 🎄🧶🥰🕯🕯

 Masser har læst mit indlæg, men ikke kommenteret at læreren har skrevet 20.12..- mÃ¥ske skyldes det, at det er sÃ¥ mega kedeligt😂 men  men, jeg forsætter altsÃ¥!

Weekenden er indtrådt kl 13.40.. der var ikke længere nogle, som lockede ind på google meet. Dagen i dag har stået i computer arbejde for eleverne g jeg har siddet stand by som hjælper. Det har også betyder, at jeg fik rettet lidt opgaver😃

Da weekenden indtrådte stod den på shopping og det betød en tur til Hillerød. Jeg var nødsaget til at købe en ny mobil. Min mobil gik i stykker på vej til Odense i går. Det havde stået på et stykke tid, først duede den ikke når det var koldt og så gik opladerstikket i telefonen i stykker! Så nu er jeg ejer af en p30lite..og jeg er glad!


Strikkefronten har oplevet en omvæltning. Min julevante 2020 fra Garnvärk er trevlet op og strikkes ikke færdig. Jeg er skuffet over mønster og juleelementer.. derudover strikkede jeg den pÃ¥ p. 3 som var et halvt nr. for stort. 



Her er et billede af mine strikke markører købt i går😃

Til gengæld har Raumagarn en gratis opskrift på et par smukke vanter, som jeg 1000 gange hellere vil strikke.

Weekenden står på kollegatrøjestrik, Skeindeer midwinterkal og #sockmas202


Glædelig december

Kommentarer