Uge 22 - at mødes i levende live og smagen af sommer!

Ugen har været en 5 dagens arbejdsuge..sjovt nok føltes den lang, på tords af at det kun er anden unge tilbage på skolematriklen efter coronanedlukning. Vi snakkede om at det faktisk tit er anden uge efter sommerferie som er den sværeste - euforien over at se elever, lære nye klasser at kende og finde ind til daglige rutiner - fader altid i uge 2 - så der ef man træt. Det var den fornemmelse at mange af mine kolleger og jeg havde fredag...derfor er det fantastisk med en forlænget weekend!


Pinsen er virkelig flot vejrmæssigt. Det smager bare så meget af sommer...strik i skyggen mens man ser vlogs.😍


Vi bar i denne  weekend besøg af Ældstepigen og hr. K - det er rigtig hyggeligt..Vi blev i citeret til pinsefrokost hos MOF og det var dejligt, og for første gang i 3 måneder gav vi hinanden et kram..alle var glade😀 jeg skulle stå for kagen til kaffen. Mellemstemanden har lært os at lave flotte jordbærtærter.. Det skulle prøves og de blev gode.


Strikkefronten har næstenstået stille i denne uge. Jeg har ikke mere strømpegarn, så jeg strikker på min wip - Ribe sjalet.

Der er Inge FO og ingen CO I denne uge...

Nye gadgets:

Jeg har købt maskesnore 😊 det er en enkel lille opfindelse, men hold K... den er genial.. Strikkeklubben mødtes i levende live igen i onsdags😍 det var så fedt at se alle rigtigt igen. Vi pludrede og snakkede gadgets,  kiggede på sokker,  m.m jeg var helt høj af glæde, da jeg traskede hjem.

Jeg har ladet mig frist til at købe maskemarkører. Det er så moderne på Insta at have markører, som ligner elektriske pærer...jeg så the crazy sozck ladys podcast, hvor hun gav et link til Amazon. Der var de udsolgt... så googlede jeg videre og endte i grænselandet...der skulle gerne komme 100 stk hjem til mig i uge 24... egentlig er de sendt, men postvæsnet er ikke så hurtigt, som jeg kunne ønske mig.

Derudover har jeg bestilt strømpepinde i str. 2.25 mm Chiaogoo - jeg var ikke skarp nok til at finde dem i Danmark, så de blev bestilt i England - de er også på vej..men det ærger mig, da jeg i dag fik en reklamemail  med et billigere tilbud på samme pinde!

Fitness fronten fungerer fint. 12.000 skridt alle dage! Det tager bare lidt længere tid at komme op på dem efter jeg er tilbage på arbejde igen.



Kommentarer