Uge 19 - en lang venten, forløsning og strik



Jeg har ugens FO - et par sommersokker. Det tog ikke lang tid at strikke dem. Jeg synes, de er blevet rigtig søde og præcis så sommerlige, som jeg ønskede. 

Opskriften på sokkerne er fundet på Ravelry, en gratis opskrift.


 Den eneste ændring jeg lavede var at strikke tåen anderledes. Jeg kan godt lide stjernetåen, så den brugte jeg.


Ugens coronasøde indslag blev Chocolate chip cookies - opskriften findes på  

 Samt jordbær med chokolade  - det er bare et kæmpehit.


Ugens wips
Den ene er min Varpu - jeg har lukket kroppen af og mangler hals + ærmer. Det går stærkt  på p. 10
Den anden wip er et par vildmarksvanter af Linka Neumann.
Lørdagens Co er en sok i et farverigt garn. Garnet hedder sock yarn Venus fra Mayflower. Det er farvelade 03


Kommentarer