Uge 12 - nye daglige rutiner




Hele Danmark er jo lukket ned. Det betyder, nye rutiner på hjemmefronten, da ingen af os skal på,arbejde eller i skole..
Vi har valgt at sove en smule længere om morgenen, så har Ludvig fået en ekstra tur..nogle vinder ved at Jeg ikke skal ud af døren for at komme på arbejde🐶🐕
Formiddagen er arbejde ved hjemme kontoret. Eftermiddag står på udluftning, kaffe og arbejde. Det fungerer faktisk!

Et online køb: Jeg har modtaget en pakke med Munkholm creme. Det har jeg ikke fortrudt. Jeg er virkelig glad for alle 3 produkter og de bliver en fast del af mine «skønhedsprodukter».
Jeg købte øjencreme, læbepromade og rosendagcreme.
Jeg har endnu et online køb at berette om
Yngstepigen ønskede sig endnu en sweater. Denne gang ensfarvet
 Jeg købte garnet på Lullu
DK - en ny hjemmeside for mig, men igen virkelig hurtig respons fra firmaet.
Ryggen er færdig og jeg er godt i gang med forstykket. Så det er denne uges Cast in og WIP😁 Jeg  har endnu en Co+wip - sok nummer 2 af mine marts sokker. Vejret har jo været fanatisk, så der strikkes og udenfor.

Fitness fronten er blevet meget nemmere, da jeg er ude og gå hver dag. Jeg har netop sat dagsmålet 🏁 op med 2000 skridt🏃🏃

Vi bager en del i løbet af ugen, den tålmodige mand bager brødet, men jeg bager kagerne. I denne uge blev det til chocolate chip cookies og hindbærsnitter


Nu er vejret støtter godt, så lidt kaffe og strik på terrassen kalder. God uge der ude. Pas på jer selv og hinanden # blivhjemme
#viklarerdet


Kommentarer