Uge 11 - omvæltning!

Jeg nåede i teateret mandag aften. Jeg havde vagten og så Human in balance. En fantastisk flot forestilling, hvor den vigtigste rekvisit var et kæmpe vippebrædt.
Snakken inden forestillingen gik selvfølgelig på risiko for spredning af virus...
Dagen efter sendte Helsingør kommune en meddelelse ud, som gør at alle arrangementer i kommunens lokaler er aflyst...
Tja - så blev skolen lukket onsdag, der mødte ikke mange elever op torsdag.. Dagen gik med at forberede undervisning på digitale platforme...det stormede en del torsdag, men med tidligere fri, så nåede  jeg  med en tur i skoven med den tålmodige og Ludvig.
Fredag - hjemmedag!

På strikkefronten sker der jo lidt mere end normal, da jeg pludselig har fået mere strikketid. Jeg er næsten færdig med mønsteret på min Ingalls sweater. Derefter er det bare ensfarvet strik.

Den ene sok er færdig, og yngspigen har meddelt, at hun da gerne vil have dem😀
hvad sker der lige? Hun har desuden bestilt en sweater til - denne gang en ensfarvet..så nu venter vi på garnet skal komme.

Vejret lørdag vat jo super fantastisk, det inspirerede til rengøring og lidt solskins - nydning i haven.
Efter at Ludvig
er blevet en del af familien, så har vi absolut ingen blomster i haven, derimod en masse huller😬 derfor har jeg hentet blomsterne og en enkelt grøn plante.



Kommentarer