Uge 09 - at blive overrasket på en torsdag☺

At blive overrasket i hverdagen er ikke ualmindeligt i mit lærerjob -  det er blandt andet noget af det jeg nyder ved jobbet. Men i torsdags midt i oplæsningen af en diktat kommer min makker ind med blomster til mig.😯 sådan tror jeg, at jeg så ud...hvorfor?
Det fandt jeg senere ud af! Glæden ved blomsterne og taknemlighed for at opleve at andre anerkender, at man knokler hårdt, er fantastisk dejlig. Det huskede jeg heldigvis også at fortælle ham  i fredags.


Denne uge markerer også at foråret er på vej..tja Det har det vel været længe..
Lidt af foråret er hentet ind.
Det er som om at lysten til at strikke i farver kommer med årstiden, jeg kigger ikke på mørkt garn heller. Nu skal der være knald på.
På strikkefronten er ikke den mest aktive i denne uge. Jeg har stadig to WIP `er i gang.
Den første er en Ingen dikkedarer cardigan, som nu kun mangler 1 ærme for at være færdig.


Den anden er sok nummer 2 til februarparret. 


Min forventning til første uge af marts er, at jeg færdiggør begge og slå op til en trøje samt endnu et par sokker.




Kommentarer