Uge 48 - farvel til noget velkendt og festlig afslutning på arbejdsugen

 

Denne dør er lavet af min 9. Kasse - de er gået all in og den er blevet virkelig flot..udover døren var der også en høvdingeboldkonkurrence! Som min 9.klasse vandt i år...det er bare for sindssygt, som de er gået i julemode i år😍

Denne dør er lavet af min ene 8.klasse - den er også vildt flot og synes ideen med Grinchen, som coronamonster er god.. klassens lærere er bange men vores leder er solen, som redder os alle fra monsteret.😂

Min sidste 8.klasse var også i det kreative hjørne...mange plastikbægre blev klipset sammen og frem kom en skøn snemand..
Der er ingen tvivl om, at corona fylder meget de unges bevidsthed..det kan ses af de to 8.klassers dør.

Pyntning af dørene er en juletradition på skolen og disse tre døre ligger ukonkurrencedygtige med hinanden..vi glæder os til at se om en af dem vinder!

På strikkefronten..27/11 markerede #sockmas2020 som hostes af @knittynatty..


Jeg  strikker iWoll Butt Weihnachtswunder. De bliver så fine, målet er at strikke et par sokker inden 18/12.. det skal jwg nok må.
På tirsdag begynder  julevanter kalenderen..jeg har meldt mit til 2 forskellige KALs. Den første er julevanter fra Garnvärk..hver dag i december kommer et lille stykke af opskriften..

Den anden Kal er hostes af skeindeer - det er 3 eller 4 gang hun udgiver et julevantemønster.. der kommer opskriften også i bidder ikke hver dag men hver 3. Dag

Årets julekalender er også købt..
Det bliver vist mest “ os gamle” som synes det er hyggeligt😀

 
Årets samtaler er overstået og nu nærmer december sig. i dag 1. Søndag i advent er familien  udvidet med Ældstepigen og kæreste, vi skal alle til frokost og æbleskiver &gløgg hos MOF. Det er en tradition dog i år udvidet med frokost, da vi ikke først kan se lysene blive tændt på Axeltorv.

Jeg har besluttet at dette bliver årets sidste ugentlige indlæg.! Mange vloggere laver vlogmas  i december, jeg vil lave min blogmas -  udgive et indlæg hver dag i hele december ikke kun frem til jul her på bloggen.


Kommentarer