Uge 46 og uge 47 - to uges indlæg ..så røg statistikken!

Uge 46: Det var hvad, jeg magtede i sidste uge - ikke meget og ingen billeder, tanken var at jeg skulle udgive mandag, men ...jeg kunne bare ikke lige få formuleret noget sindssygt spændende...

 November er lig  med forældresamtaler...i denne uge betød det at jeg havde fri omk. 19 3 dage i træk.. det var ikke hårdt, mens det stod på, men fredag aften - efter en fredagsbajer og et glad hvidvin..ja, så ramte ugens mange lange dage som en hammer. 

Jeg var superglad for, at vi ikke skulle i byen og være sociale...det havde jeg simpelthen ikke magtet..

Uge 47 - en på mange måder stille og rolig uge med masser af strikketid og køb af en dyr julegave - til mig selv🤓

Mandag lå jeg underdrejet og kom ikke meget rundt - det gav overskud til at strikke min sok 2 færdig... der udover kunne jeg mærke at lysten til at forkæle min meget gode kollegas baby  voksede sig større..så jeg besluttede at jeg vil lave lidt små adventsgaver til baby..

Tirsdag var jeg tilbage på jobbet og det kører bare...en del corona-virus florerer blandt elever og venner, hvilket betyder, at klasserne tit er halvtomme...men det er stadig en fornøjelse at møde ungerne😃 

På strikkefronten fandt jeg ud af, hvad de små adventsgaver skal indeholde og jeg begyndte på det til første søndag i advent.. det tager ikke så lang tid, når vi tale om str. 6-12 mdr.

Lørdag aften var den tålmodige og jeg alene hjemme - vejret var superkedeligt, så vi forsøgte at genskabe lidt sommerstemning ved at nyde en Aperol..

Et billede fra en solopgang fra en morgen i løbet af ugen.. sådan ser det ud,når den kærlige tålmodige kører mig på arbejde om morgen.

Her er julekalenderen til Ældstepigen og hendes kæreste..27 små og store pakker..nogle dage får lidt de lidt flere pakker end andre.
Ærmerne på min Tusseladtrøje bar ca 20 cm for lange, mandag nåede jeg at ændre dem, så nu bliver trøjen brugt meget mere.

Her er mellemstemanden og kærestens adventskalender..jeg glæder mig til at se, hvad de siger til den.

Ugens første FO et par sokker

En adventsgave til min kollegas søn - ugens 3. FO strikket i cotten merino fra Hobbii.dk
Ugens 2. Fo også en kalendergave...så nu er 2 ud af 4 gaver færdige🤪


Kommentarer