Uge 44 - ærmeforlængelse, sokkestrik og surf på IG

 Overskriften er passende på det jeg har lavet i denne uge...

Jeg blev kontaktet af veninden, jeg havde strikket en orange gråvejr til ...hendes ærmer på trøjen var alt for korte..om jeg kunne lave dem længere..jeg havde ikke mere garn, så jeg bestilte noget søndag aften og tirsdag eftermiddag hentede jeg det! Hurtig forsendelse..jeg gik i gang allerede tirsdag aften og er nu i gang med andet ærme..Man kan godt se farveforskel, men jeg satser på at de jævner sig lidt ud, når ærmerne vaskes.

Mit mål er at ærmeforlængelsen er færdig i slutningen af næste uge...jeg har nemlig mit eget projekt - en ærmeforkortelse😂 på min vildmarksgenser ..det skulle gerne ske inden kulden sætter ind.




Ugens vejr billeder. Det har da været regnfuldt, men lunt i denne uge..de fleste dage har jeg opfyldt fitnessmålet..





Jeg har surfet rundt på IG og bliver bare så juleinspireret...Garnvärk har et julevante tilbud...Knittyknatty har en #Sockmas2020 kal - begymdende  28/11. Den har jeg meldt mig til, da jeg allerede har garn...
Derudover popper en masse smukke jule projekttasker op... det kribler i fingrene i at få fat i nogle af dem... men import fra Canada og USA er bare sååååå.....f...dyrt! 

Yes, jeg kunne lave dem selv, men jeg har bare ikke tiden..november er fyldt med aften arrangementer. 

Hvem roder hos dig?



Ind i mellem bliver jeg hys og synes vores hjem er virkelig rodet... men jeg på jo kigge på, hvem som egentlig roder...derfor ingen brok ..

Kommentarer