Uge 45 - en almindelig men hyggelig uge..

 Onsdags:  CO


Det går stille og roligt fremad.. jeg har denne gang valgt at strikke ribben 25 pinde og resten af sokken 55 pinde. Derefter kommer hælflappen på 28 pinde. Efter hælen så strikkes 65 pinde og der strikkes stjernetå..sådan ser min sokkeopskrift ud. Nogle gange laver jeg sokken 80 pinde i alt..jeg kan godt lide lidt lange

Søndagens lave Fo:



Garnet jeg strikker med super blødt og nemt at strikke med. Det snor ikke og efterlader ikke nogle små løse totter.onsdag var jeg til strikke-komsammen ...måske ikke coronavenligt, men da min nære kreds ikke indeholder 10 personer, så besluttede jeg at jeg ville deltage. Det var virkelig hyggeligt og imens snakken gik, fik jeg afsluttet julesok nr 2 og samtidig blev ugens CO også påbegyndt..

Torsdag var en hyggelig mangfoldighedsdag med en af mine klasser..derefter skulle jeg have været til online møde om hybridlæring, men det blev aflyst grundet for få deltagere..aftenens teaterforestilling blev også aflyst, grundet sygdom hos en af skuespillerne..Så fra at have en fuldbooket dag, blev det en strikke- eftermiddag, hvor jeg nåede til hælen på den nye sok..Asien.

Fredag var det den tålmodiges fødselsdag, det blev meget stille og roligt..yngstepigen fik lov til at fejre et super resultat i NV med veninderne og derefter tage til en lille komsammen..så vi var 4 til at fejre en halvrund fødselsdag.

Lørdag købte jeg lidt ind til endnu et kreaprojekt..jeg har købte julestof til at sy projekttasker.  De er klippet og lynlås samt snore er bestilt hos  Stof og stil.



Søndag står på solskin, indkøb og kreative projekter..på komfuret står blåbær klar til at blive til marmelade..




Kommentarer