søndag den 2. december 2012

Yes - jeg gjorde det :-)

2.december = 1. søndag i advent

Morgenhygge højt mod nord ( bemærk der er INGEN sne! )
Morgen begyndte med hygge  - bloglæsning og deltagelse i pakkekalenderen hos Kaae....

Jeg har valgt at strkke på julegaven i dag, da det er den vigtigste...og som du kan læse i overskriften:
Trøjen hedder grøn og grå af Lene Holme Samsøe
Jeg er blevet færdig med ryggen og lidt senere slår jeg på til forstykket - målet er at det skal være færdigt 2. søndag i advent....

Dagen afsluttedes med et festligt fyrværkeri - meget bedre optakt til en travl december kan jeg ikke forestille mig :-)
Fyrværkeri over Ålbæk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...