Endelig - erkendelse - "enspiration"

Jeg er endelig kommet i gang med det sidste ærme på julegave nr. 3 - Jeg er irriteret på mig selv over at jeg ikke er klar til montering i dag - men ærmer og min tålmodighed passer bare ikke helt som fod i hose!
Tilmed måtte jeg skifte farve til ærme nr 2, da jeg ikke var sikker på at der var nok garn, da jeg vejede nøgler op i mod ærmet var det 4 grams forskel...ikke meget men nok til at det nye ærme ser sådan ud:
Ikke spændende motin, men man kan fornemme farven!
Erkendelsen er at jeg ikke når at blive færdig til på tirsdag med trøjen...men så må modtageren altså få den efter jul...Jeg gider simpelthen ikke sidde hele aftenen og natten for at nå det.

Jeg vil nemlig meget hellere planlægge de kommende projekter - jeg nyder at surfe blogland for inspiration -
jeg skal strikke mammas skappel -fundet hos Bettekun
jeg skal strikke Ella  - set hos strikkefeen
jeg skal strikke ginger - set hos strikkefryd...
 og sådan kunne jeg blive ved ....
 -sokker
- stola
Og så er jeg blevet spurgt om jeg vil strikke til kolleger - wauw det er stor synes jeg - men jeg har ikke svaret...

Kommentarer