torsdag den 13. december 2012

træls

Jeg må erkende at jeg ikke kan leve op til min egen streside - at skrive hver dag:-( men sådan er det bare...

Opdatering på strikning:
  • Jeg kan ikke leve op til mit mål om at ærmerne er færdige - det er ---kedeligt at strikke og imens tænker jeg hele tiden på de små ideer, som jeg har lyst til at begynde på - så som nissehue, vanter og futter fra Engelgarn
  • Min deltagelse i Nightmare before Christmas hænger i en meeeeeeeget tynd tråd - læses - jeg når det nok ikke - jeg har trævlet op 2 gange og endnu ikke slået op til 3. gang ....

Men det er Lucia dag og så fejrer vi lyset - så jeg når nok begge projekter alligevel - og ligeom lidt har jeg juleferie....Det glæder eleverne og læreren sig til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...