Januar 22 - så kom hverdagen da lige tilbage ,men jeg får da strikket

 Ugens indhold:

Mandag og tirsdag begyndte med fjernundervisning..det er en rutine, som betyder, at man kan sove lidt længere om morgenen😀 hvilket egentlig var skønt efter en ferie!

Resten af igen betød fysisk tilstedeværelse og HURRA 😍 for det også selvom det betød tidligt op!☹️

Strikketid er det blevet til eftermiddag og aften.


Wip

  1. Vanilla Wave - den vokser stilleog roligt fremad..

    Jeg skal strikke 11 cm mere end der skal ske noget andet..min blomst bliver ikke rykket før næste indlæg udgives…så kan jeg se hvor langt jeg når i denne uge!
  2. Vanter - årets første CO - 🙂 jeg harnslået op til vante nr 2 det er julevotter Grepa, opskriften findes på Ravelry.
Det går stærkt og de er sjove at strikke😀

3.Stribede sokker

To ens par er også godt på vej…

Nytårsbuket - fik jeg af mine forældre - den har pyntet hele ugen🎉🍾💐



Kommentarer