2022 - uge 2 årets første Fos 🧦🧤

 Dette blev ugen, hvor årets første projekter blev færdige (Fo) og så blev det også ugen, hvor jeg blev smittet med corona! 



Det betød online kontakt med elever og ellers en masse tvkiggeri mens jeg lå på sofaen


1) stribe sokkerne er færdige! Ender hæftede og vaskede/ blokkede..pæne - tja, lidt kedelige egentlig.Garnet er dejligt at strikke med og de har ikke været kedelige at strikke..striberne gør at der sker noget hele tiden. 



Jeg har en rest tilbage og over at strikke en par korte sokker, men - tja - i skrivende stund mangler lysten🤫


2) Julevanterne -Grepa- par nr. 2 er også blevet færdige, hæftet ender, vasket og blokket! Det har været super sjove at strikke og lysten til at strikke flere vanter er intakt..faktisk har jeg fundet opskrift og garn frem..



Ugen og Årets første CO- første nye projekt- et par Turi vanter af Inger-E. T. Berg fundet på www.Ravelry .com De strikkes i Tove fra Sandnes.


Ugens WIP er stadig min Vanilla Wave sweater af Camijoknit… jeg har strikket fra blomsten og op…pænt , ja men der er stadig langt til 35 cm 🙄 mon ikke det bliver i løbet af kommende uge, jeg når der til🤞🏽


Kommentarer