22 - uge 4 🦷🦷🙀 av min tand

 I denne uge har tankerne primært gået på tandpine og tandlægebesøg..mandag og tirsdag havde jeg bare så meget tandpine og onsdag virkede painkillers overhovedet ikke, så jeg måtte en tur akut til tandlægen..heldigvis formåede hun at gøre mig smertefri😍 og dagen efter var jeg så endnu et tur til tandlægen for at rense yderligere et par rødder for betændelse☹️…

Det er absolut ikke perfekt, men jeg kan pt leve med det..til næste tandlægebesøg.


Mandag kom 5 kg raw garn ind ad døren..Nu skal der farves..

Her ses mit første forsøg..tilfreds? Ja, da kan det genskabes? Ja, da men jeg skal huske at skrive mængden af farve ned …




På strikkefronten har jeg kun 1 wip

1) Vanilla Wave - der er delt til front og ryg og jeg er snart færdig med bagstykket…

I næste uge runder vi et ny måned, hvilket betyder..nyt små projekter på pindene..1) en par vanter 2) et par sokker i det netop farvede garn..

Kommentarer