22- uge 3: corona igen - og så bare “ det var en helt almindelig uge”

 I denne uge har jeg primært arbejdet hjemmefra..corona har været skyld i det! Jeg har hver dag kunne mærke at virus forsvandt, men det havde svært ved at give slip på hals og ører! Træthed er også til stede! Jeg har derfor kørt den sikre version..symptomer = være hjemme!

Det har betydet kortere dage foran computeren og mere strikketid. Lysten til “lidt lækkert” kom da jeg smed resterne af julens marcipan ud! Så jeg bagte familiens favorit under første nedlukning: Chocolate chip cookies..de er blevet nydt til en kop eftermiddagskaffe.



På pindene i denne uge rykker det lidt:

  • Vanilla Wave er nået til skillelinjen 😀 35 lange cm er overstået og nu til det lidt anderledes…jeg synes den bliver pæn og glæder mig til at den kan tages i brug- den kommende uge skal denne have min strikketid, også selvom jeg har lyst til at slå op til et par vanter 🧤
  • Turi vanterne, som jeg begyndte på i sidste uge er også godt på vej. De er strikket færdige! Det er et nemt og sjovt mønster…det kommer klart på pindene igen!

  • Jeg har slået op til (CO) og færdiggjort (FO)   et par Hosenmatz fra lanade.de..det er en gratis opskrift og jeg synes de så så søde ud…jeg kender ingen som har baby på vej, men så kan de jo bare ligge! De strikkes i hjemmefarvet merino/Yak/ silke på p. 3


Strikkeplaner
jeg har købt noget acid farve til garnfarvning. Desuden har jeg bestilt lidt (meget) garn, så jeg kan farve det. Det bliver spændende, når det hele kommer🥰

Kommentarer