Uge 40 - lidt strik, meget arbejde og så julegarn

 Mine strikkemål for uge 40 blev ikke opfyldt. 

  1. At strikke #scrappysunday projektet færdig
  2. At strikke potevanterne færdig
  3. At begynde på et par sokker med mit eget farvede garn
Jeg er næsten færdig med # Scrappysunday projektet - mangler kun ribben i den ene side. Måske bliver den færdig inden dette indlægs udgivelse. 
Den blev altså færdig inden udgivelsen.

Potevanterne er slet ikke rørt i denne uge, jeg har fordelt min strikketid mellem sokkerne i eget garn og #scrappysunday projektet

Men målet for uge 41 er at færdiggøre alle 3 delmål..altså en lidt større projekt, et par vanter og et par sokker... når jeg det - måske...vi nærmer os jo ferietid...Efteråret er over os, og det betyder ferie i uge 42😍

Arbejdet har fyldt meget i denne uge - ikke fordi jeg har skulle være der længe, men tankerne flyver, stile skal rettes

Jeg har shoppet julegran i denne uge. Jeg glæder mig vildt til julen begynder og ser helt klart frem til at alle julefilmene begynder i tv. Jeg har tidligere skrevet om the cozy knitters advent garn - som jeg desværre ikke bestilte pga post Nords gebyr for at behandle import fra USA.


Garnet er købt på en tysk hjemmeside buttinette.de - det er en spændende hjemmeside - der i  opbygning og udvalg minder om Rito. Til orientering - er dette ikke en reklame ...det er blot til orientering.

Weekenden er gået - den har stået i familiens tegn, først en middag hos MOF  lørdag aften og i dag kaffe og et spil Hint med MOF her på matriklen...nu gøres klar til sidste uge inden efterårsferien 🍁🍂🍄🐾🌥☁️☀️🌤 - yes jeg glæder mig til ferien

Kommentarer