Uge 39 - alt er normalt men corona fylder meget, lidt strik og hyggeteater.

 Jeg har haft en helt almindelig arbejdsuge, med alt, hvad det indebærer. Så intet er nyt der, men corona fylder meget i vores bevidsthed og i vores gøren til  hver dag - skoledagen er normal, men så alligevel ikke. Der skal stadig sprittes eller vaskes hænder og afstanden skal holdes.. det er nok det sidste, som jeg synes, alle har sværest ved..

Men vi tager endnu en tørn med at forklare de skønne unge mennesker, at der er ude ordning i frikvartererne på trods af regnvej🤬 hvorfor er regnjakker ikke populære, når man er teenager? At der skal sprittes eller vaskes hænder efter hver pause Og at de skal holde afstand. 

Jeg glemte desværre en strikkekomsammen i mandags, vi skulle have mødtes i Irenes have for at strikke sammen...kl 15 tikkede en sms ind.. der havde jeg både husket det, glemte det og husket dem for tilsidste at glemme det igen😳 øv, øv øv det er super ærgerligt, da jeg altid hygger mig i gruppens selskab.. og specielt i denne coronatid, er det aldrig til at vide, hvornår vi rykker på de digitale medier igen.

Strikkefronten har kørt lidt stille i denne uge.

1: jeg har slået op til et par potevanter

2: jeg strikker på sok nr 2..

Jeg er ikke blevet færdig med potevanten i dag


 søndag, men jeg fik gjort sok nr 2 færdig i går lørdag



I dag søndag har jeg strikket  på min #scrappysunday - den vokser stille og roligt..ingen billeder i dag.. 

den tålmodige og jeg har været Teatervagt i dag. Vi har sammen med en masse 4-8 årige og deres forældre set, hvordan man skal passe på sine tænder. At se hvordan de to trolde Karius og Baktus  hygger sig i Jens mund og se hvordan børnene lever sig ind i historien - det er bare superskønt!! Også selvom vi ikke har små børn længere.


Søndagen rundes af med sommerlig frokost på terrassen..rejer og rose 25/9 😍 det er da fanstastik..



Uge 40s strikkemål

At færdiggøre #scrappysunday projektet, at færdiggøre et par potevanter, at begynde på et par sokker i garnet, jeg selv har farvet...

Kommentarer