Uge 37 - almindelig men ..

 Ugen er gået fuldstændig, som en normal - der er intet sket- uge. Så det er ikke der de store historier kan hentes fra.


Strikkemål:

1. Seaseide sweater skal være strikket færdig - done

2: strikke videre på min lyserødesok - done

3: strikke til fingerne på min handske - done


Så alle tre mål er færdige

Ugens CO /FO - jeg slog op til et par sokker til mini - 44 masker...det går jo vildt hurtigt, når de ikke skal være store, så derfor er de også færdige - strikket i Sandnes Petiteknit merino.


#Scrappysunday 
Jeg nåede sidste søndag et  pænt stykke - fra den grønne maskemarkør og op

I dag er også #scrappysunday, jeg har ikke strikket nær så langt i dag, da jeg har været,sy-kreativ😮


Jeg har længe ønsket mig et nyt pennalhus..og jeg har jo en symaskine🤫 men jeg synes bare ikke altid, det bliver så nydeligt, det jeg kreerer. Men jeg surfede youtube i dag og fandt en video fra Stof og sy. Det så jeg fra end til anden og så har jeg forsøgt. Der er ikke for i men jeg er faktisk super tilfreds🥰



Ugens kage - Yngstepigen mente, at hendes far havde brug for at få en fødselsdag, så vi lavede en lagkage😁

Næste uges strikkemål bliver:
  • Færdiggøre mine lyserøde - selvdesignede sokker
  • Strikke et par vanter i alafos lopi og filte dem
  • Påbegynde et par bukser til Seaside sweateren.

Kommentarer