Uge 35 - masser af strikketid

Denne uges strikkemål har været

  1. At færdiggøre ærme nummer to
  2. At strikke flere striber på Seaside
Ugen har budt på rigtig meget strikketid. Det betyder, at begge mine mål er nået og egentlig mere til


Min vildmarksgenser er samlet og jeg er i gang med mønsteret på toppen. Det skrider stille og roligt fremad. Jeg har strikket omkring 3 omgange hver dag, det er tungt at sidde med, så derfor bliver det ikke til mere, men men... det vokser faktisk. 

På tilfredshedsskalaen ligger den vældig højt. Den bliver virkelig flot og jeg glæder mig til at blive færdig med den, så jeg kan bruge den, når vejret bliver noget køligere.😄

I dag søndag har jeg siddet på terrassen i fuld sol, shorts, t-shirt og kæmpe trøje på benene.

Mål nummer to var at strikke en hel del striber på Seaside sweateren. Det mål kom jeg i hus med i onsdags, da jeg fik strikket kroppen færdig, så nu mangler bare to ærmer.. den er lille og fin.

Jeg gav simpelthen mig selv lov til at slå op til et par sokker. Det er garn, jeg har fået i gave af min søster. Garnet er dette


Jeg har kun strikke 5 pinde, men det bliver flot.

Næste uges mål er
  1. At nå til halsen på vilmarskgenseten
  2. At strikke et ærme på seasidetrøjen
  3. At strikke til hælflappen på min sok

Kommentarer