Uge 34 - tø børnefødselsdage😍😂 -

 Mandag: 

Jeg nåede at slå og strikke rib samt halvdelen af første mønster del på min vildmarksgenser ærme 2..

Selvom det er mega, klisteret varmt, så er det alligevel ok at strikke i uldgarn.


Tirsdag

💪🏻👍🏻🤩 så blev ugens første mål nået.. Seaside er blevet delt og de første par striber er nået..

Onsdag:

Jeg strikkede på ærme nr. 2 jeg er noget i tvivl, om jeg når det mål..sidst på ugen bliver der ikke meget tid til at strikke..Ældstepigen og yngstepigen holder fødselsdagsfest i barndomshjemmet😃  Faktisk er det i dag Ældstepigen fylder 🇩🇰 25 år..ikke et ord om hendes gamle mor! 

Torsdag:  

Vi skulle have atrikkemøde på skolen i dag, men det blev desværre aflyst 🙁af et info møde om den nye arbejdstidsaftale. Ikke at det interessede specielt mange. Jeg filmstrimler lidt om aftenen, men nåede ikke i mål med mit ærme..

Fredag

Jeg fik ikke strikket i dag. Ældstepigen og kæresten kom hjem fra Odense og vi overraskede hende med besøg af MoF - vi havde sammen besluttet at sætte en stopper for ønsket om køkkenmaskine i XL - hun var lykkelig - faktisk så glæd, at hun græd af glæde...det er sgu dejligt, at man kan opfylde store ønsker en gang i mellem og at det også bliver værdsat.

Lørdag:

Heller intet strik i dag. Vi lavede mad til Ældstepigens fødselsdagsfest..derefter slappede vi af og om aftenen - tja, havde vi hyggelig fødselsdag i haven

Søndag: 

I  redet yngstepigens 16 års fødselsdag 🇩🇰 Det bliver fejret med brunch og besøg af MoF for 3. Dag 😂😍i træk.  Derefter sender vi Ældstepigen og kæresten retur til Odense.. så I aften står den på kæbe pizza  sammen med yngstepigen og kæreste og Mof...


Konklusion: jeg nåede kun et af mine strikkemål i denne uge..pyt, så indhenter jeg bare i næste uge.

Kommentarer