Uge 26 - Corona kom tæt på, strik i godt vejr og sokkestatus.

Det gode vejr fortsætter bare😍 jeg nyder at sidde om morgen med min kaffe, ipad og lidt strikketøj. Jeg fornemmer simpelthen feriens åndedrag pust mig blidt i nakken...
Ugen bød på en noget anderledes start. En elev i en af de klasser jeg underviser, er konstateret covid -positiv. Det betød, at jeg mandag og tirsdag ikke måtte komme på arbejde. Jeg skulle testes og blive hjemme til svaret kom.
Onsdag stod den på gentestning..så der underviste jeg hjemmefra via google Meet. Det er den mest positive del af skolenedlukningen...man kan godt undervise med planlagte huller via meet.

Torsdag kom mellemstemanden og kæreste på besøg, de bliver her til tirsdag i kommende uge. Yngstepigen tog på kærestebesøg, så vi var kun os 4. Ældstepigen kom også hjem torsdag og bliver til tirsdag - der er noget med en, som har fødselsdag🤫
Torsdag var også dagen, hvor jeg sagde pænt farvel til 9.c - på trods af det kun er en klasse, som jeg har undervist i et år, så redet lidt ærgerligt. Det var en sød klasse. Jeg fik en flot afskedsgave, som jeg har nydt i fulde drag...


Strik er det derfor ikke blevet meget til..jeg strikkede i denne uge kun på de hvide shorties..

så der bliver kun to færdige par i juni og to ryger videre som wip

Søndag er den tålmodige og min bryllupsdag i år bliver det 17 år!❤ i den anledning kom Mof forbi med en buket blomster..indeholdende min yndlings blomster pæoner


Kommentarer