Uge 24 - frem og tilbage men stadig sokker.

Mandag: planen er st strikke 12 pinde på min morning coffee og slå op til sølv/lilla sok. Planen holdt og mere blev der ikke strikket, da træthed overmandede mig.

Tirsdag: arbejde først, så en gåtur med Ludvig. Trætheden var væk, så jeg fik plantet mine 6 havehortensiaer. Efter det hjalp jeg yngstepigen med at bade Ludvig. Det var 6 måneder siden, han sidste gang fik et bad.. så det er ikke det vi gør det mest i! Derefter blev det til strik på de to sokker, som jeg strikker på pt.

Onsdag: arbejde først, så en gåtur med Ludvig. Hjem til kaffe og hjemmelavede Chocolate chips cookies. Yngstepigen bager dem bare så perfekte... så hygge og afslapning haven og på terrassen med lidt strikning. Har lige tjekket at min ordre fra Canada er kommet igennem tolden i Danmark..det tog kun 7 dage, så nu venter jeg på at den kan udbringes, forhåbentlig uden told😬

Torsdag: arbejde først, så hjem og slappe af... det blev kun til en smule strikning.

Fredag: arbejde først, så en gåtur med Ludvig og den tålmodige mand. Derefter shoppetur til weekenden, strik og kaffe og podcast i haven. Besøg af mof - der var tilbud fra Skagens Bryghus🤩

Lørdag: morgenkaffe på terrassen, besøg hos Mof - der skulle hjælp til Yngstepigens  sidste skoledags kostum - desværre ikke nemt, så søndagen måtte tages i brug...strik og afslapning, to gåture med hund og mand! Brev fra postnord😤 jeg skal betale importmoms 39. kr - deres omkostningsgebyr 160 kr - betal 199 for at få dit garn leveret 🤬🤬🤬🤬 det bliver desværre sidste garn jeg bestiller garn fra Canada - der bliver for dyrt..jeg har intet mod at betale importgebyr..men omkostningerne som Post nord tager...er simpelthen for arghhhh

Strikkestatus - en uge med meget lidt progression på strikkefronten. Alle tre par sokker er stadig wip`s og jeg har ikke slået op til nogen nye projekter...jeg har besluttet at ændre mine sokker projekter. Det betyder, at the morning coffee sokkerne bliver trevlet op op, det garn skal bruges til at strikke et par mage n til de lilla. Opskriften er fra egoiststrik. Det andet garn skal så sammen mes to lagervarens blive til et par stribede morning coffee sokker...

Kommentarer