2019´s første projekt og årets færdige projekt


Juleferien er næste slut - i morgen vender jeg og familien hjem fra det nordjyske, hvor vi har tilbragt hele juleferien. Det har været fantastiske og vi har fået gået nogle dejlige lange ture blandt andet til Grenen, Råbjerg Mile og i dag gik turen til Rubjerg Knude. Bilen blev parkeret ved resterne af Mårup Kirke og så gik vi ind over klitterne til fyret. Vi var endda også oppe i det.

Billedet er uden filter og jeg synes lyset er smukt.


På strikkefronten er jeg blevet færdig med en ingen dikkedarer af Petiteknit. Den er strikket i Sandness Alpaca/silke og Isager Mohair. Det er en blød og lækker sag  - den er lidt speciel for mig, da garnet er givet af min gamle klasse 9D ( skoleåret 17/18) Det har taget mig et års tid at færddiggøre trøjen, det #strikkeløftet2018. 

I år har jeg ikke noget strikkeløfte, som skal offentliggøres   - men jeg kan mærke at jeg IKKE skal strikke vanter lige forløbig...Dette er altså årets fær.dige projekt


Jeg har lavet mig en projektbog i min yndlingsfarve - pink - den tænker jeg skal beskrive mine projekter og have tråde, strikkeprøver og lign. Ved siden af bogen ligger mit nuværende projekt  - PRUINAE fra Bladet Garn


Garnet jeg bruger er Knudegarn - Garnet er hentet i butikken i Lønstrup men kan også købes på Knudegarn.dk Det er dansk produceret og lækkert, rimelig blødt og fedt at strikke med.
Således ser min projektside.

Kommentarer