onsdag den 16. juli 2014

Endnu et par på vej


På forskellige sites her i blogland har jeg noteret en trend med populær sokkestrikning, jeg har også været med på trenden men jeg blev aldrig hooked! Jeg kan strikke sokker til husbehov/ når der ønskes af familiemedlemmer men aldrig fancy  ones til mig selv!
Min interesse ligger klart i vanter! Jeg synes det er sjovt, fascinerende og hyggeligt at se mønsteret på vanten komme frem! Jeg strikker hovedsageligt i Selbu, da jeg synes de traditionelle mønstre er vildt flotte og samtidig har nogle af mønstrene også en betydning.
Derfor er jeg i gang med mit 3. Par på 2 uger


1 kommentar:

  1. Jeg hadde begynnt sist år med vanterstrikke... vakker norsk mønster. Jeg liker fine mønster.
    På pinne jeg har strømper, men hoden har vanter... så deilig mønsteret.
    I alle fall begynners i sommeren.
    Glad og moro ønskers med vanterstrikke - så hyggelig ser ut... jeg gleder meg å se.
    Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlet

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...