Uge 1 20 - afslutning på juleferien.

Denne uge har stået i juleferiens tegn. Efter juledagene kørte vi i sommerhus, hvor vi har haft 9 skønne og afslappende dage. Vi har besøgt Frederikshavn, Ålborg og Skagen og traditionen tro var vi på Grenen nytårsdag.
Nu er vi atter landet hjemme. Julen er pakket væk - de eneste rester af julen er brune kage, chokolade og 5 hyacinter😄
Nu står den på arbejde igen...Det skal blive hyggeligt at hilse på alle eleverne igen..





Wip:
Jeg har arbejder på en orange gråvejr trøje til en veninde. Det er et bestillingsarbejde. Jeg har fundet ud af at jeg ikke er til sådanne strikkeprojekter. Men når jeg nu havde lovet to, så må jeg også overholde mine aftaler. Trøjen mangler en kant og to ærmer, så min plan om at den er færdig i slutningen af denne måned bør kunne holde.

Co:
Jeg slog op til et par sokker 1.1.20 og det går lystigt  fremad..Garnet er fra Regia og er deres jule glimmer garn. Det er hyggeligt at følge de forskellige mønsterkombinationer, det er nok det der gør det sjovt.

Jeg regner med at slå op til et nyt lille projekt i løbet af næste uge.

Fo:
Ugen har ikke budt på nogle færdige strikkerier. Hvis man dog kigger på hele sidste uge samler, ja så blev jeg færdig med mine vanter - julaften.


Fitness:
Jeg er blevet indehaver af et stress-ur🤪 sådan kalder min tålmodige mand ❤️ Mit aktivitetsur. Uret betyder, at jeg nu kan holde øje med mine daglige skridt. I øjeblikket har jeg sat målet til 10000 skridt pr dag. Det er lykkedes mig at opnå målet hver dag i ferien - ja ofte langt over...nu må jeg så se, hvad en almindelig arbejdsuge giver af skridt, ellers må jeg en tur i løbetøjet også. Egentlig var det min plan at  begynde at løbe mens vi var i sommerhuset, men ironisk nok kunne jeg ikke finde mine løbesko, da vi skulle afsted og jeg fik bildt mig selv ind, at de allerede var der oppe 😂 gu, var de da ej.Jeg  kiggede på et par nye løbesko i Ålborg, men hvorfor købe nye, når jeg har et par helt fine herhjemme! Altså ikke nogen løbetid i ferien.

Kommentarer