Så kom hverdag væltende tilbage med vindstyrke 120 - uge 2 2020

Jeg skal love for at vi blev blæst tilbage på arbejde. Vækkeurets ubønhørlige kimen mandag morgen, tirsdag morgen - ja onsdag med  - var lige kraftig nok. Torsdag og fredag løjede det lidt af og i skrivende stund - blæser udenfor men kroppen mærker det som vindstille😁
På hjemmefronten er der blevet gjort forårsklar, jeg nyder hyacinter og farverige primulaer i januar - de lyser op og bebuder forårets komme.



Vi opfyldte yngstepigens ønske om en tur i Ikea i går lørdag 😲 men hun vidste allerede hvad hun skulle have og Selvom der kom lidt mere end regnet med i vognen, ja så var vi inde og ude på 30 min😁
Yngstepigens værelse står nu så flot og til min store overaskelse, så samlede hun selv sin reol.


Det havde jeg ikke i min vildeste fantasi forventet, men det er squ godt godt af hende.. så erkendelsen er: i vores hjem har vi ikke længere små børn men  et selvstændigt, ungt menneske.

cast on: jeg har slået op til endnu en sok... det kører bare derudaf.


Finished objekt: tja, det betyder, jo altså at den første sok er færdig. Den er nydelig og jeg glæder mig til at bruge dem. Jeg har lukket af med en stjernetå- lukning. Da jeg googlede hvordan man gjorde det, så poppede et af mine egne indlæg op. Tænk, jeg havde prøvet det før... tilbage i februar 2015!


Wip: den orange trøje er nu så langt, at jeg er begyndt på det ene ærme. Det betyder, at jeg nailede kanten i første forsøg. Det er bare det fedeste og gjorde mig pisseglad, for sidste gang jeg strikkede trøjen fik jeg lov til at strikke kanten om 3 gange...ærmerne strikkes på strømpepinde  jeg er allerede  godt i gang.. jeg kan se en ende på projektet😀

Fitness: målet er 10000 skridt hver dag. Det er noget sværere efter jeg er tilbage på jobbet, men det lykkedes mig at kommer over 5 ud af ugens. 7 dage. I går var topscoreren med 23329 skridt! 🙌 til mig selv. Godt 🐶 er kommet på banen, så er der ingen undskyldning for at 🧘🏼‍♀️ Ludvig skal luftes i al slags 💦💨☀️🌦
God uge til Aller jer derude ...

Kommentarer