Uge 04 - Hvorfor klumper ting sig altid sammen?

Ugen har budt på meget andet ud over arbejde.
Mandag: bestyrelsesmøde
Tirsdag: Introaften på gymnasiet
Onsdag: møde om eftermiddagen og yngstepigen til bestyrelsesmøde
Torsdag : Se  teaterforestillingen - Palle er stadig alene i verden
Fredag: meget hyggeligt venne- komsammen
Lørdag formiddag og aften til 75 års fødselsdag.

Det har altsammen været virkelig hyggeligt - men hvorfor klumper det sig sammen. Jeg aner det simpelthen ikke.
Næste uge er ligeså pakket, men weekenden byder på sommerhus og derefter endnu en pakket uge for så at nå til vinterferien. Ja, nu ved du altså, hvad der skrives om de næste par uger....

I dag søndag arbejder vaskemaskinen hårdt  og den tålmodige mand og jeg har gjort rent😀 tja, det er ikke det jeg synes, er det mest spændende, men følelsen af at være i mål og se et nydeligt hus.. det skal man altså ikke undervurdere.

Fødselaren fik i går en superflot buket blomster ... det siger bare forår...kunne ikke lade være med at forevige buketten.

I går aftes fejrede vi fødselsdagen på restaurant Strejf.  Lækker mad og  virkeligflot anrettet. Det gjaldt alle 4 retter, men jeg nøjedes med at lege insta fotograf  en enkelt gang - her ses desserten.

På strikkefronten er der ikke sket ret meget - nærmest ingenting.

Der er ingen Fo og den orangen cardigan er stadig i wipbunken sammen med sokkerne

Jeg har til gengæld købt 5 nye vanteopskrifter fra Skeindeer på Ravelry. Hun havde 30% discount på sin 30 års fødselsdag ...Hurra for Instagram.

Fitness målet formuen blev nået🙌😀 7  gange >10.000 skridt...

God uge 5 ønskes alle ude i blogland

Kommentarer