Uge 8 - coronakager, ny farveprøve..og lidt om strik

ugen begyndte med corona bagningen - de sædvanlige chocolate chip cookies. Det var nødvendigt med lidt sødt, da hele familien var vågen omkring kl 1.30.. 
Vi sad og snakkede med yngstepigen... Vi var blevet vækket af vores dybe søvn og det var svært at finde ro, da vi listede i seng igen. 


 Jeg tjekkede mine medaljer i dag og har på 80 dage gået over 1 mio skridt.. Jeg er tilfreds, da statistikken blev nulstillet, da jeg fik ny telefon i december. 

Sirupslagkagen er ugens anden coronakage..desværre blev den overhovedet ikke som jeg havde forestillet mig. Yngstepigen takker pænt nej..kan ikke lide den🙁 men jeg kender nogle, som sikkert gerne vil hjælpe med at spise den.

Det ser rodet og plettet ud..det er mit nyeste forsøg på at farve garn. Det er farvet med Koole aid og madfarve..jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet..det er noget nemmere at arbejde med end mikroovnen. Jeg har købt sokkegarn i Tyskland og nu skal der farves en masse garn😍



Det var smukt vejr lørdag aften..jeg prøvede at tage et billede, men billedet afspejler ikke den virkelige udsigt
Ugens strik
Jeg har strikket på to sokker og på yngstepigens ærme nr. 2 mit kommende mål er at trøjen bliver færdig i uge 9 og at jeg får slået op Til de  to sokker, som skal matche..

Kommentarer