Uge 1 et ustruktureret strikke indlæg..

 Dagbog over ugens strikkerier

Søndag i uge 53 - tog vi turen hjem fra juleferien.  Dagen inden havde jeg slået op CO til en sok og søndag eftermiddag i bilen på vej hjem strikkede jeg den færdig😃..

Mandag slog jeg op til et par vanter - de strikkes i let Lopi og tirsdag formiddag er første vante færdig - mangler dog lige tomlen, som altid strikkes til sidst i begge vanter.

Tirsdag eftermiddag har jeg slået op til sok nr. 2 😃 det er skønt at have tiden til at strikke...

Nyt garn er havnet i huset...d 31.12 købte jeg et konfetti nøgle alpaka sokkegarn hos garnitch..det er kommet tirsdag eftermiddag - det er lækkert, blødt og flot. Yes der skal strikkes ...egentlig ved jeg ikke om det er sokker eller vanter, som jeg skal strikke endnu..

 Onsdag: jeg fik strikket sok nr 2 færdig😍

Torsdag slog jeg op til vante 2 - ribben og det meste af mønsteret inden tommelfinger hul er strikket.

Fredag kom en pakke fra Si-Ki garn og helse..jeg havde bestilt garn til en Svartulv fra bogen vildmarks gensere I af Neumann. Jeg har valgt at strikke i Sandnes fritidsgarn.... 
.
Et FO - et par Ró vanter strikket i pink og sort lopi!

Derudover har jeg fået denne opskrift af @skeindeer. Den er så fin  og jeg har besluttet jeg mangler nogle cowls. Derfor bestilte jeg også lige garn til et par stykker af dem..den ene skal være grå og lyserød. Den anden bliver hvid og terrakottafarvet


Jeg slog op til 
Den hvide og terarakotta farvede i torsdags. 
Lørdag strikkede jeg vante 2 færdig og vaskede sokkerne..dem har jeg bare ikke fået taget et billede af...

Søndag kom yngstepigen med en opskrift på en trøje, hun godt kunne tænke sig... så nu har jeg bestilt garn til trøjen og så skal der bare strikkes...
Jeg har også slået op til min svartulv...

På insta og i de vlogs jeg følger snakkes der meget om #30 in 30 days. Det betyder at man skal strikke 30 min i 30 dage.. jeg vil ikke følge disse, men jeg vil prøve om jeg kan strikke lidt - altså 30 min pr projekt pr. Dag og lige nu har jeg kun 3 projekter på pindende😀


På sundhedsfronten er kælderen gjort klar til træning! Vitaminerne er fundet frem og grøntsagerne er købt ind, ikke fordi jeg skal på kur, men januar er jo sundhedsmåned. Derudover har jeg købt collagen, jeg troede ikke at det var så meget in, som det reelt er! Da jeg læste reklamerne Frapostkassen  så jeg at,både Matas og helsekostbutikkerne havde tilbud på dette...derfor besluttede jeg mig for at prøve det.

Glæden i denne uge er alt det garn, som kom ind ad døren😍 og at vi fik ryddet op og flyttet rundt  i kælderen. Derudover er jeg superglad for at huset er ryddet op og jeg er med på rengøring og vasketøjsfronten🥰..
Taknemmelig er jeg for at vi alle er hjemme og ikke har mødt smitten ...

Må glæden være med dig!




Kommentarer