1. Januar - Velkommen 2021

 Godt nytår til at de som læser på bloggen🥂🍾 jeg håber, at alle er kommet ind i 2021 på den måde, som myndighederne anbefalede og til egen tilfredsstilles.

For mit vedkommende skete det sammen med den tålmodige og yngstepigen - vi begyndte årets sidste dag med vafler 🧇, dernæst lavede vi kransekage og aftenens hovedmåltid var sushi - yngstepigens favoritret - der var heldigvis nok, så hun også kunne spise det til natmad..det nye år blev skudt i gang med hilsner til og og fjern. Rigtig hyggeligt.😍


I mit forrige indlæg skrev jeg kækt at mine to juleprojekter - sokker og vanter ville være færdige inden 1.1.21 - det holdt ikke jeg mangler stadig sokken, men vanterne er blevet gjort færdige i dag😃 så 

  • Årets første FO: julekveldvanter af @skeindeer


  • Årets første wip: sokker



Kommentarer