Uge 14 - stille, stille går livets gang

Denne uge har virkelig været “ som vi plejer”  - den har bestået af undervisningen via computeren - dog med billede - fedt at se eleverne igen, ture i skoven, strik på terrassen og foran tv! 🥱 at skrive men sådan er livet hos mig  - der er ikke meget insta - glamour over det.

Fitness fronten er jo blevet upgraderet, hvilket betyder, at dagens mål nu er 12000 skridt. Selv det er ikke et problem at nå hver dag...kedeligt, men alligevel vildt tilfredsstillende. Sjælen og kroppen har godt af at blive luftet igennem i alt slags vejr.  Lige præcis vejret kan man ikke klage over i denne uge 🟡 det meste af ugen ...

Strikkeriet går derudaf. Jeg har trævlet min senest co op, da sokkerne var blevet så stramme at jeg ikke kunne få dem over hælen☹️ Så jeg må begynde forfra, men jeg gad bare ikke loge i denne uge.. jeg strikker på Ingalls wip. Jeg strikker på kroppen - det er enkelt nemt og fordi det er det, så er den måske ikke så spændende længere - jeg har dog et håb om at den måske er færdig, når vi runder 1. Påskedag..ingen stress eller pres  på mig selv


Jeg surfer dagligt på Insta...og jeg kan mærke at lysten til at shoppe er stor...jeg falder tit for håndfarvet garn i mange stærke farver..jeg havde besluttet mig til at købe  et kit hos by the lakeside eller  the cozy knitter. De havde begge et kit. - the Golden hour! En projectbag og garn til et par sokker. Shop updaten var 7 pm i Ontario fredag aften...kl 1 hos mig natten til lørdag 😴😴😴😴 yes jeg sov så godt og glemte at sætte uret til at ringe. Resultat udsolgt ... øv, øv

Lørdag gik familieturen til byen. Vi skulle se, hvor lukket der var...Vi kommer jo ikke ret tit i byen, så det var en øjenåbner for mig at se - en fuldstændig lukket by. Eller Det vil sige garnbutikken holdt åben!😁👍så jeg fik købt et garn nøgle og en samle selv rundpind.
 Jeg slog alligevel op lørdag aften...så langt nåede jeg i går aftes.


Kommentarer