05 - årets første FO, at blive fagligt inspireret, hyggeligt selskab

Ugens arbejdsdage sluttede med konferencen De store læser i Aarhus! Det var superinspirerende og det er en fed følelse at tage noget med hjem, som kan implementeres i undervisningen. Jeg boede på Helmand Marselis - en udemærket hotel, hvor udsigten fra værelset helt klart var det bedste...

Underholdningen torsdag aften var Kjartan Arngrim, forsanger i Folkeklubben. Han kom fortalte historier og spillede nogle sange. Jeg hører til den gamle del af publikum, som skulle filme lidt for at dokumentere det sete, men ellers nød jeg sangene.

Selskabet var også hyggeligt, der var flere kolleger fra andre af byens skoler, som deltog. Det er utrolig skønt at kunne vende de enkelte oplæg med hinanden og samtidig diskutere, hvad der kunne bruges eller allerede bruges på vores egne matrikler.

Ugen sluttede af med at familien hentede mig i Aarhus og vi sammen hyggede os i sommerhuset - lidt nyt tøj, en bog og lækker med blev lørdagens udbytte...Nu ser vi frem mod en vinterferie😍

På strikkefronten er årets 2 FO færdige. Det er mine juleglimmer sokker. De er strikket på pinde 2,5 og i Regia strømpegarn købt i Flensburg i december. De er klart på min favoritliste, de vil helt klart blive brugt meget😄

Den anden er den orange gråvejr, som skal ud af huset meget snart. Jeg lukkede af og hæftede ender søndag aften. I dag mandag skal den vaskes og blogges..😃

Jeg har allerede lavet en ny CO, det er til et par vanter kaldet virvak af @skeindeer. Garnet et noget  fra gemmerne.

Fitness fronten blev skridtet af med >10.000 pr. Dag🏅

Kommentarer