En uge med en smule strik

Det er ikke blevet til meget strik i denne uge. I begyndelsen af ugen havde jeg igen ondt i ledene, så jeg måtte ufrivilligt holde 3 dages pause.
Jeg strikker jo på to projekter. Trøjen Pruinea vokser støt og roligt. sokkerne vokser også frem. Jeg har modificeret mønsteret Vinr så det bedre passer mig. Jeg synes der var alt for meget mønster, da jeg kom i gang og det irriterede mig, at jeg hele tiden skulle sidde med snuden i opskriften for at strikke en omgang. Så jeg besluttede at jeg kun strikker det store kabelmænster samt noget af mønsteret i ret og vrang. Bagsiden af sokkemønsteret bliver den oprindelige. Jeg er godt tilfreds med mit valg og jeg er glad for garnet og den smule glimmer, som er i det. De bliver fine og mønsteret kommer til sin ret, så de blogges.


Ellers står den op oprydning i weekenden. Jeg vil have overblik over, hvor meget garn jeg har liggende til at strikke vanter af. Jeg begynder igen at få lyst til at strikke et par vanter 😁
Mit strikkemål for februar er at sokkerne bliver færdige, at Pruinea bliver færdig og at jeg har strikket et par vanter. Jeps jeg ved godt det er ret meget, men der er jo en vinterferie.... så mon ikke det er realistisk. 

Kommentarer