dårlig samvittighed eller ? Foråret nærmer sig


Det at sætte sig noget for og så føle at man svigter nogen - men ikke sig selv - tja det e en følelse, som jeg i denne uge har haft. Jeg havde jo sat mig for at der skulle komme et ugentligt indlæg her i 2019. Men det er er allerede anden gang, at jeg ikke har fået gjort det...

Det skyldes to ting - den første er at det ikke altid, at jeg synes jeg er noget nogen vegne med mit strik samt at ugen bare har været " almindelig" - altså vågne, arbejde, hjem, strik, sove  osv.

Den anden grund er at jeg ikke længere kan blogge fra min mobiltelefon. Jeg skal ind på computeren hver gang - billeder skal uploades .... Det gør det bare en smule mere langsommeligt.

NOK piv

Jeg har strikket lidt i ferien. Jeg fik strikket sokkerne VINR - altså noget fra dette mønster - resten er bare glat strikket. De er strikket i håndfarvet garn fra The Danish Dyelot  - jeg er vildt tilfreds med dem - de skal bestemt nok blive brugt.

Det blev også til et par vanter  - mønstret er Speedy Selbu Mittens af @skeindeer.

Vanterne er strikket i canadisk garn Briggs and Little. De er strikket på pinde 4 & 4,5. Det er første par i 2019 - de er til salg, hvis man har lyst til at eje dem. Garnet er tykt og er godt til vantestrik.

jeg strikker stadig på min trøje, det var minplan at den skulle være færdig ved udgangen af februar, men det blive den ikke.

I denne uge har jeg haft lyst til at strikke endnu et par sokker - nogle nemme uden mega mønster. Det er gået stærkt  - første sok er færdig og anden er godt på vej.

Vejret i denne weekend har været fantastisk forårsagtigt og vi har siddet udendørs og nydt lidt godt øl, sol og strik

💗

Kommentarer