lørdag den 30. august 2014

Klar til at strikke mystiske vanter :-)

Jeg er klar til at strikke endnu et par vanter! Toirot har designet et par vanter, som vi i gruppen I make Mittens på www.ravelry.com skal strikke de næste 30 dage.

Jeg har været i gemmerne for at finde garn men endte i dag med at købe 200 g gotlandsk pelsuld fra Filcolana.

Farverne er sort og grå-blå. Nu skal det så bare vindes op, så jeg er klar til første del af mønsteret på mandag.
Nu skal jeg færdiggøre yngstepigens vanter, som i øvrigt skal gives til yngstepigens bedsteveninde, som holder fødselsdag i morgen. Yngstepigen har så besluttet, at jeg bare strikker et par til hende, så pigerne i efterårsferien kan lune hænder i ens vanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...