søndag den 17. august 2014

Hverdag igen

Jeg kan godt mærke, at ferien er slut, jeg får simpelthen ikke strikket så meget som jeg gerne!

I forrige uge var jeg til have- strik hos Jytte! Smadder hyggeligt - det er så dejligt at ses med andre som har samme interesse. det at grine sammen og samtidig strikke nogle pinde - sehr schön! 

I øjeblikket strikker jeg på Thursday af Susie Haumann! Modellen findes i hendes lille bog Grey days.
Modellen strikkes fra ærme til ærme og i hhv glat og retstrik. 

Desuden har jeg tilmeldt mig en KAL hos undergruppen I Make mittens på ravelry.com Det er Torirot som har designet endnu et par vanter, som så skal strikkes i løbet af september! Det ser jeg frem til, da hendes tidligere vantemønster - bare var så flot! 

Ideer har jeg masser af både til mig selv og til familie/ venner! Men jeg skal bare lige have tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...