TIlbage til hverdagen!

Jeg er nu vendt tilbage til hverdagen igen, efter en skøn ferie..Efteråret står for døren og et lille tegn på det, nåede vi at få ved sommerhuset- da lyngen blev lilla...



Afslutningen på ferien blev dog lidt mere spændende end forventet, da vi havde haft uventet besøg mens vi ikke var hjemme

 De  uinviterede gæster nøjedes desværre ikke bare med kaffe, men gennemrodede huset og fandt da lidt de kunne tage med som souvenirs :-(

På strikkefronten nåede jeg ikke helt det jeg havde planlagt i ferien, men er tilfreds med produktionen. Udover en sweaterlignenede ting til mig selv, så nåede jeg 1 vante samt 1 sok til herren!



 
Jeg er blevet svagt mobbet af den tålmodige mand, da jeg var omkring 1 år om det første par sokker.Jeg har besluttet, at det skal have en ende nu -derfor arbejder jeg på at færdiggøre sok 2 og siden disse billeder er taget er jeg faktisk kommet et skridt nærmere
 
Denne uges strikkemål:
 
færdiggør sok2
strik 1/2 delen af vante 2
Købe garn til mine kommende projekter -Spinderiet i Helsingør flytter til Hornbæk og har derfor 20% rabat!


Kommentarer

  1. Rigtig god fornøjelse med den kommende skoleår! Håber du har fået et godt skema...

    SvarSlet

Send en kommentar