Ældstepigen bliver 18 år lige om lidt! Tænk at jeg er blevet så gammel at min ældste er voksen. Weekenden stod i fødselsdagstegn og vi skulle være i haven- uanset vejr og vind  - vi nåede i mål og havde en super aften med en kraftig byge inden vi skulle spise..




 Sådan så haven ud  - fyldt med 4 pavillioner samt et redskabsskur - der i dagens anledning agerede buffet og bar. Bordene pyntet med blomsterede duge, lys og roser :-) " ælsker roser"
Her er står de så dagen efter og jeg nyder dem, og tænker tilbage på en super aften - og som datteren skrev kl 3i nat: Tak for en mega fed aften :-) Så er man sgu stolt!

På strikkefronten nåede jeg to af sidste uges mål:

at færdig strikke sokkerne
at købe ind til projekterne.

Desuden nåede jeg at begynde på endnu et par sokker samt at begynde på en benvarmer. Næste uges mål:
Strikke 1 sok
Strikke 1 benvarmer


Kommentarer