overspringshanding

I går skrev jeg 4 mål for weekenden...Det startede fint med en kop kaffe, sol og et ærme til Skappelgenseren.
 
 
Det gik fint og i løbet af gårsdagens eftermiddag fik jeg færdiggjort ærmet:-)
Så skulle jeg bare begynde på ærme nummer 2 MEN jeg havde jo også et lille punkt, der handlede om at løbe sæsonen i gang  - det fik jeg gjort, men jeg var i elendig form, så det blev til mere gang end løb men skidt, så har jeg også et mål på motionsfronten.
Under mit gang/løb fandt jeg ud af at det var koldt og at jeg manglede et ordentligt tørklæde. Så i stedet for at strikke andet ærme, hev jeg et UFO projekt op af kurven - det var mit Fassetinspirede wrap strikket i Kauni regnbuegarn.
Jeg gad faktisk ikke strikke det til et wrap - det blev for langt og kedeligt - så nu er det et lille tørklæde, som kan varme min hals i kommende uge.
 
Jeg er ikke helt tilfreds med det, men det skal nok blive brugt under jakken..men det var min overspringshandling i stedet for at strikke videre på ærme 2 - dog har jeg slået op til det samt strikket 3 pinde :-)
 
 
Et andet mål var at slå op til marts måneds sok - det har jeg gjort i dag og jeg er også kommet i gang med selve mønsteret...
 
det må altså betragtes som endnu en overspringshandling for jeg burde engentlig gøre Skappelgenseren færdig!

Kommentarer