Nyt strikkeår!

Så er et nyt strikkeår - slået op.

Jeg har på ravelry meldt mig til grupper

I knit socks - a pair a month.

Det er meningen at man følger de opskrifter moderator har valgt og at man måned for måned bliver bedre til at strikke sokker. Jeg kan egentlig godt strikke sokker, men jeg har bare lyst til at presse mig selv en smule og se om ikke jeg kunne blive hurtigere og få flere variationer på sokke strikning

Den anden gruppe er

Christmasgifts - make one a month.

Her kan man selv vælge om man vil følge den opskrift som kommer hver måned eller bruge sin egen ide. Meningen er at man få spredt de kreative gaver ud på hele året, så man ikke sidder og knokler fra midt november til 24.12.
Jeg har valgt mine første projekter, som så skal påbegyndes  - garnet er købt.

Udover disse små projekter vil jeg i løbet af året stikke til mig selv - de to første trøjer, som skal på pindene er:
Maria Skappels Genser
Ella poncho

Kommentarer