søndag den 13. januar 2013

Det skrider fremad

Jeg har ikke påbegyndt flere større nye projekter  - endnu :-) Jeg arbejder på Ruby, er igang med forstykket..Det går ikke helt så hurtigt som jeg kunne tænke mig..

Mine sokker til Ravelrygruppen er færdige - de er blevet ok - ikke superfine men jeg læste heller ikke opskriften helt korrekt...Så jeg har slået op til et par nye - måske de bliver bedre - ellers følger jeg bare oldemors opskrift fremover. 

Sådan ser sokkerne ud!

 
Sokkerne er givet til yngstepigen, som vil bruge dem i skolen - hvor der i denne tid er skofrit! Hun har haft dem på i dag og det virker som om de bliver en anelse valkede under foden men det gør intet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...