22 - Uge 7 ❄️☃️☃️🧤🧣🧦 ferie😍

 Ugen står i feriens tegn. Det er blevet til mange gåture med Ludvig og jeg har hygget mig med alt det jeg godt kan lide.

  • Været sammen med min mand
  • Haft besøg af Ældstepigen 
  • Været på familievisit 
  • Strikket på mine 3 wip
 Lige nu har jeg stadig 3 wip`s jeg har nemlig slået op til et par vanter og et par korte sokker + min vanilla Wave trøje..
  • Farvet garnt garn






  • Blevet blæst igennem





Torsdag i uge 7 havde vi en del blæst, men langt fra som i Sønderjylland..vi tog en tur til Skiveren strand..på videoen ses 2 bunkere som på stille dage ligger  frit tilgængeligt, her er de næste væk. på billederne kan man svagt ane  Hirtshals.

Februars første FO`s færdige objekter

Jeg har haft håndmodel til disse billeder..Ældstepigen ville gerne lægge hænder til disse vanter. Kongro af Skeindeer..mønsteret kan købes på Ravelry. De er strikket i uldgarn på pinde 3,5 & 4 mm



Februars sokker er også færdige..de er strikket i eget håndfarvet garn (smuk tulipan) på pinde 2.25 og er en fin str. 38





Kommentarer