22 - uge 5 & 6 - nye projekter 🧦 og 🧤

 Tirsdag 1/ 2. 22 røg alle restriktioner - det er super fantastisk - rent arbejdsmæssigt var det en møgdag🤬🤬🤬🤬En af de dage, hvor man bare ønsker 👦  hen, hvor 🫑gror! 

Men heldigvis var det også cast on tirsdag😍

  • Slået op til et par sokker i eget.håndfarvet garn..og nåede at strikke ribkanten
  • Slået op til et par vanter af @skeindeer Kongro - og nået at strikke ribkanten
Der er givet meget strikketid..så sok og vante er godt på vej, derudover er jeg også godt på vej med min vanilla Wave…mit ønske er at færdiggøre den i den kommende vinterferie ❄️⛄️🗺
Søndag fejrede vi mormor..en skøn dag med skovtur, lagkage og sushi😀 derudover lidt strik og samsnak…

Så skyllede uge 6 gennem arbejdet og nu er der vinterferie på programmet  

Uge 6 betød ar jeg pt er færdig med første sok og er ved hælen på anden sok😄 men det betød og at jeg har striket det meste af vante 1 færdig, kun tomlen mangler samt at jeg har strikket op til tomlen på vante nr.2 Derudover er jeg nået til ærme 1 på min vanilla Wave ….jeps der strikkes stadig


Kommentarer