Juleforberedelser 1

Jeg har lavet en adventskalender til min kollegas barn og lidt til hans kæreste..den er afleveret og så håber, at indholdet falder i smag hos de nye ejere.

Jeg har også købt en adventskalender til mig selv🤭🥰 adventskalenderen er købt hos @ Ladybugyarn og temaet er advent Moons. Jeg er spændt og skal nu finde en særlig synlig plads til de 4 pakker.😃
24/11 er speciel - den markerer at der kun er 1 måned til juleaften men det er også oldemors fødselsdag.. 99 🇩🇰 nåede hun at fejre, inden hun ikke ville mere. I år ville hun være blevet 104! Men hun er på besøg i denne tid. Alpeviolen har været hendes og nu bor den hos mig..hvert år i november blomstrer den særlig meget. Det tillægger jeg hendes nærvær! 
Jeg har strikket et par vanter til yngstepigen.De er strikket i silkmohair og daisy garn fra sysleriget. De er så fine og de er taget i brug.😃🧶
Jeg er ved at gøre juleklar. De stribede sokker skal strikkes som en kalender. en stribe pr. Dag - sådan cirka..
Den anden decemberkalender er også et par sokker. Garnet er købt i Wollsucht i Flensburg. De skal strikkes på hver adventssøndag og hvis der er tid, så lidt i hverdagene også 

 Disse vanter er pakket til kalendergaven til kollegaen.. de er strikket i Navia duo i grå og Rosa. Modellen er Tine Melkevotter. En gratis opskrift på Ravelry.

Kommentarer